نیلشو
خانه / مایع دستشویی قوی / فروش مایع دستشویی قوی ارزان

فروش مایع دستشویی قوی ارزان

مایع دستشویی در دسته شوینده ها قرار دارد و با هدف شستشوی دست ها توسط شرکت های مختلف در انواع گوناگون تولید و به بازار عرضه می گردد. برای تهیه مایع دستشویی قوی و ارزان قیمت می توان به نمایندگی های فروش این کالا مراجعه نمود. همچنین  می توان از طریق سایت های فروشی که توسط آن ها راه اندازی شده است انواع مایع دستشویی درجه یک و ممتاز را خریداری نمود. 

فروش مایع دستشویی قوی ارزان

شکل ظاهری مایع دستشویی قوی

شکل ظاهری مایع دستشویی قوی مایع دستشویی در خانه ها و مکان های عمومی و تفریحی بسیار کاربرد دارد. انواع مایع دستشویی معمولی، کرمی و فوم در سرویس های بهداشتی پارک ها، هتل ها، رستوران ها و منازل استفاده می شود. 
در مکان های عمومی و پر مصرف از نمونه های رقیق تر و معمولی مایع دستشویی که قیمت ارزان تری دارند استفاده می شود. اما در منازل بیشتر از سایر انواع مرغوب تر و نمونه های ضد حساسیت مایع های دستشویی استفاده می نمایند. 

یک مایع دستشویی درجه یک ویژگی های منحصر به فردی دارد. برحی از مشخصات یک مایع دستشویی قوی به این شرح هستند:

  • باید از قدرت کف کنندگی زیادی برخوردار باشد. 
  • باید به راحتی شسته شود. 
  • باید قدرت ضد عفونی کنندگی زیادی داشته باشد. 
  • باید ضد حساسیت باشد و خاصیت نرم کنندگی داشته باشد. 
  • باید از لحاظ شکل ظاهری و رنگ زیبا باشد. 
  • باید از اسانس های خوشبو در تهیه آن استفاده شده باشد. 

امروزه مایع دستشویی با اسانس های سیب، پرتقال، توت فرنگی، هلو و بسیاری اسانس های دیگر در رنگ های سفید، کرم، صورتی، آبی، زرد، سبز و غیره توسط شرکت های مختلف تولید می شود. 
مایع های دستشویی در بسته بندی های کوچک و بزرگ تولید می شوند. بسته های ۳۰۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی، ۱ لیتری، ۲ لیتری، ۴ لیتری، ۱۰ لیتری و ۲۰ لیتری برخی از انواع بسته بندی های مایع های دستشویی هستند که در بازار به فروش می رسند. 

روش های افزایش فروش مایع دستشویی قوی

روش های افزایش فروش مایع دستشویی قوی فروشندگان انواع مایع دستشویی برای افزایش فروش مایع دستشویی قوی و درجه یک خود، روش های گوناگونی را به کار می گیرند. 
یکی از روش هایی که امروزه باعث افزایش فروش محصولات به صورت گسترده است استفاده از اینترنت است. فروش آنلاین به دلیل این که محدودیت های فروش مستقیم را ندارد بسیار کاربرد یافته است. افزایش دامنه فروش از سطح محله و یا شهر به سطح کشور و یا سر تا سر جهان یکی از مزیت هایی است که روش فروش آنلاین به همراه دارد. در این روش در هر ۲۴ ساعت از شبانه روز می توان سفارش مشتریان را دریافت نمود و فروش را افزایش داد. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم میری  
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129309179
آدرس کانال: nilsho1@
پست الکترونیکی: nilshosho@gmail.com

پاسخی بگذارید