نیلشو
خانه / جرمگیر / صادرات جرمگیر سطوح استیل جیف ۴ لیتری

صادرات جرمگیر سطوح استیل جیف ۴ لیتری

تمیز کردن اجسام فلزی کار سختی است که خانوم ها هر روز با آن دست و پنجه نرم می کنند و کار دشواری است و گاهی تا ساعت ها به این کار مشغول هستند در آخر با خستگی زیاد موفق به درست تمیز کرد آن نمی شوند برای حل این مشکل جرمگیر سطوح استیل جیف را پیشنهاد می کنیم که در کسری از ثانیه سطوح را تمیز می کند و صادرات جرمگیر سطوح استیل جیف ۴ لیتری در بسته بندی های مختلف به کشورها در حال انجام است.

صادرات جرمگیر سطوح استیل جیف 4 لیتری

۵ خصوصیت بارز انواع جرمگیر سطوح استیل

5 خصوصیت بارز انواع جرمگیر سطوح استیل این جرمگیر ها کار را برای خانوم ها راحت کرده اند و لزومی ندارد که وقت خود را بابت این چنین کارها به هدر دهند انواع جرمگیر ها برای سطوح استیل استفاده می شود مانند گازها ، هودها ،سینک ظرف شویی و کابینت ها البته این جرم گیر ها خصوصیات مختلفی دارند که در اینجا به ۵ خصوصیت بارز انواع جرمگیر سطوح استیل می پردازیم.

  1. عدم خورندگی سطح رویی کار
  2. عدم رنگ پریدگی اجسام 
  3. بی ضرر بودن آن برای انسان
  4. تمیز و شفاف کردن سطح مورد نظر بدون اتلاف وقت 
  5. بدون بو بودن 

این جرمگیرها به سطح کار آسیبی نمی رسانند برخلاف دیگر موردها که سطح کار را از بین می برند و باعث خورندگی جسم می شوند یا بوی بدی دارند و کار کردن با آن ها بسیار دشوار است این مورد بوی کمی دارد ولی  باید هنگام استفاده از آن ایمنی کامل را رعایت کرد و با پوشیدن دست کش و ماسک خالتان از بابت بی ضرر بودن آن راحت می شود ولی این ماده نباید خورده شود و به دور از دسترس کودکان قرار بگیرد چون با خوردن آن دچار بیماری می شوند.

استفاده از این مواد برای تمییز کردن دیگر موارد به جز استیل هم ممکن است کارایی داشته باشد مانند کاشی و سرامیک ها و آنها را تمیز و شفاف کند.

تولیدکنندگان عمده جرمگیر سطوح استیل جیف ۴ لیتری

تولیدکنندگان عمده جرمگیر سطوح استیل جیف 4 لیتری تولیدکنندگان عمده جرمگیر با توجه به بهداشت و رعایت حقوق مصرف کننده این محصول را تولید کرده اند و آنها را در بطری های ۴ لیتری به صورت پلمپ شده تحویل مشتری می دهند.
تولید کنندگان عمده جرمگیر سطوح استیل جیف ۴ لیتری این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان گذاشته اند و این محصول را طوری طراحی و تولید کرده اند که کمترین ضرر را به انسان داشته باشد چون سلامتی برای انسان در درجه اول اهمیت است.

این تولید کنندگان این جنس را در کارخانه های کاملا بهداشتی و زیر نظر وزارت بهداشت تولید کرده اند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم میری  
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129309179
آدرس کانال: nilsho1@
پست الکترونیکی: nilshosho@gmail.com

پاسخی بگذارید