نیلشو
خانه / مایع دستشویی / تولید کنندگان مایع دستشویی ۴ لیتری فومی

تولید کنندگان مایع دستشویی ۴ لیتری فومی

مایع دستشویی جز اقلام بهداشتی و پر مصرف می باشد که در همه جا مورد مصرف قرار می گیرد. این کالا در انواع مختلف و سایز های متنوع تولید می شود که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارد. اما اخیرا تولید کنندگان مایع دستشویی ۴ لیتری فومی اقدام به تولید این گونه مایع کرده اند که بسیار پر فروش نیز می باشد. خرید مایع دستشویی ۴ لیتری بسیار مقرون به صرفه می باشد و مخصوصا برای اماکن عمومی و خانواده های پر جمعیت بسیار عالی می باشد.

تولید کنندگان مایع دستشویی 4 لیتری فومی

همه چیز در مورد انواع مایع دستشویی

همه چیز در مورد انواع مایع دستشویی در این قسمت می خواهیم درباره انواع مایع دستشویی و نحوه تولید و خرید و فروش آن بیشتر توضیح دهیم؛ با ما همراه باشید.

مایع های دستشویی تولید شده در کارخانه های ایرانی از مواد اولیه سالم و کاملا طبیعی درست شده است و همین امر کیفیت آن تضمین می کند.

چون این محصول با مواد طبیعی و بهداشتی تولید شده هیچگونه آسیبی به پوست نمی رساند و چه بسا برای پوست های حساس مفید بوده و توسط پزشکان تجویز می شود.

مایع های فومی از لطافت و عطر و بوی دلنشینی برخوردار است و مناسب پوست حساس کودکان دلبندتان نیز می باشد و نیاز نیست مایعی جدا برای شستشوی دست فرزندانتان تهیه کنید و این امر خود سبب صرفه جویی اقتصادی نیز می شود.

همان طور که در ابتدا گفته شد مایع های دستشویی در سایز های مختلف تولید می شوند و از ظرف های چند گرمی تا چند لیتری وجود دارد که هر کدام در عطر ها و رنگ های مختلف هستند و با هر سلیقه ای جور در می آید.

خریداران مایع های ۴ لیتری به بالا اغلب اماکن های عمومی همچون بیمارستان ها، رستوران ها، تالار ها، سرویس های بهداشتی عمومی و … می باشند که خرید این نوع مایع برایشان بسیار مقرون به صرفه هست.

صادرات مستقیم مایع دستشویی ۴ لیتری فومی

صادرات مستقیم مایع دستشویی 4 لیتری فومی امروزه صادرات مایع دستشویی لیتری فومی جزئی از تجارت های موفق و پر سود ایران قلمداد می شود که کارخانه ها توسط نمایندگان اینترنتی خود به طور مستقیم به کشور های دیگر بار می فرستند.

خریداران اصلی این مایع ها کشور های عربی، افغانستان، پاکستان، آذربایجان و هندوستان هستند که سال هاست جز خریداران پر مصرف شده اند.

شرکت تولید کننده علاوه بر مایع دستشویی سایر محصولات بهداشتی از قبیل مایع ظرفشویی، شامپو، مواد شوینده لباس و … را تولید می کند و بدون واسطه به کشور های دیگر صادر می کند که سبب افزایش رونق اقتصادی کشور نیز می گردد و سود کلانی را وارد چرخه اقتصاد و بازار کار می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم میری  
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129309179
آدرس کانال: nilsho1@
پست الکترونیکی: nilshosho@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت مایع دستشویی عمده فوم ۴ لیتری

مایع دستشویی ها یکی از اصلی ترین پاک کننده های دست می باشند که امروزه با پیشرفت علم آن را به صورت فوم در آورده اند. مایع دستشویی عمده و به صورت ۴ لیتری را می تو

پاسخی بگذارید