نیلشو
خانه / مایع دستشویی / پخش کننده مایع دستشویی فله ای گالن ۲۰ لیتری

پخش کننده مایع دستشویی فله ای گالن ۲۰ لیتری

مایع دستشویی فله ای، توسط شرکت های زیادی به صورت فله یا جزئی به فروش می رسد. تولید کنندگان این محصول اقدام به پخش گالن ۲۰ لیتری به نمایندگان خود در همه ی شهرها می نمایند و این محصول را از طریق نمایندگان خود به فروش می رسانند.

خرید این محصول به صورت گالن ۲۰ لیتری، بسیار به صرفه تر از خرید مایع های کوچک با تعداد بالاست.

پخش کننده مایع دستشویی فله ای گالن 20 لیتری

تاریخچه اختراع انواع مایع دستشویی

تاریخچه اختراع انواع مایع دستشویی قصد داریم اشاره ی کوتاهی به تاریخچه ی انواع مایع دستشویی داشته باشیم، اولین ماده ی شوینده با نام صابون، برای اولین بار در بابل تولید گردید.آن ها بر روی کتیبه های به جا مانده از آن دوران به کشف صابون نیز اشاره کرده اند. کم کم صابون تغییر ماهیت داده و به صورت مایع درآمده است، ترکیب مایع جدید عبارت بود از خاکستر و آب چوب.

در قرن هفتم شیمیدانان با ترکیب گیاهان معطر با هیدروکسید سدیم موفق به کشف صابون به صورت کامل تر شدند، این صابون آلودگی ها و چربی های روی دست را تا حدودی پاک می کرد.با گذشت زمان و افزایش تقاضا برای مواد پاک کننده، به مرور مایع های دستشویی امروزی اختراع شدند. بسیاری از افراد کشف صابون را به زکریای رازی نسبت می دهند، آن ها معتقدند دستور العمل جداسازی گلیسیرین از روغن زیتون توسط زکریای رازی ارائه شده است.

برخی از افراد نیز معتقدند که صابون از ترکیب روغن زیتون قلیایی و آهک در سوریه تولید شده و به همه ی جهان صادر گردیده است.

اختراع صابون ضد باکتری، اختراع بزرگی برای بشر محسوب می شود.

قیمت بهترین مایع دستشویی فله ای گالن ۲۰ لیتری

قیمت بهترین مایع دستشویی فله ای گالن 20 لیتری قیمت بهترین مایع دستشویی، بسته به مارک و وزنی که دارد بسیار متفاوت است.

هم چنین بسیار مهم است که این مایع را به چه روشی خریداری نمایید، اگر روش خرید به صورت فله را انتخاب کرده باشید، طبیعتا این محصول را با قیمت مناسبتری تهیه می کنید.

هم چنین انتخاب محل خرید در قیمت آن تاثیر گزار است، اگر محصول را مستقیم از تولید کننده خریداری نمایید، خریدی مقرون به صرفه خواهید داشت.

برای خرید مایع دستشویی فله ای گالن ۲۰ لیتری با بهترین قیمت، می توانید به تولید کنندگان اصلی این محصول مراجعه نمایید. هم چنین می توانید با نمایندگان فروش این محصول در کارخانجات تماس گرفته و از آن ها بخواهید در خرید این محصول شما را راهنمایی کنند و در نهایت با مقایسه ی قیمت ها و البته کیفیت مایع نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

به یاد داشته باشید مایعی را خریداری نمایید که به راحتی از روی دست پاک شده و پس از شست و شو روی دست باقی نماند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم میری  
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129309179
آدرس کانال: nilsho1@
پست الکترونیکی: nilshosho@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید کنندگان مایع دستشویی ۴ لیتری فومی

مایع دستشویی جز اقلام بهداشتی و پر مصرف می باشد که در همه جا مورد مصرف قرار می گیرد. این کالا در انواع مختلف و سایز های متنوع تولید می شود که هر کدام قیمت مخصوص

پاسخی بگذارید