نیلشو
خانه / مایع دستشویی / قیمت مایع دستشویی عمده فوم ۴ لیتری

قیمت مایع دستشویی عمده فوم ۴ لیتری

مایع دستشویی ها یکی از اصلی ترین پاک کننده های دست می باشند که امروزه با پیشرفت علم آن را به صورت فوم در آورده اند. مایع دستشویی عمده و به صورت ۴ لیتری را می توان مستقیما از درب کارخانه سفارش داد تا هزینه کمتری را در بر بگیرد.

قیمت مایع دستشویی عمده فوم 4 لیتری

هر آنچه از مایع دستشویی باید بدانید

هر آنچه از مایع دستشویی باید بدانید مایع یکی از بهترین و مرغوب ترین پاک کننده دست به شمار می رود که شما می توانید در هر خانه و هر جای دیگر آن را پیدا کنید.

در قدیم تر ها از صابون برای ضد عفونی کردن دست ها استفاده می شد که پس از گذشت زمان مایع دستشویی جایگزین شده که با استقبال بیشتری روبرو شده است.

یکی از اصولی ترین حفظ سلامت و بهداشت شستن مرتب دست ها می باشد که مایع به عنوان یک پاک کننده قوی عمل می کند و باعث پاک کنندگی دست ها می شود.

مایع با ترکیباتی که دارد باعث لطافت و نرمی پوست شما و همچنین جوان سازی می شود. برخلاف صابون از التهاب و قرمزی و خارش پوست جلوگیری می کند.‌

شما می توانید در فروشگاه ها از انواع مایع دستشویی با رایحه های مختلف با هر سلیقه و سازگاری خریداری کنید. آن ها رایحه های معطری برای خوش بو شدن دست هایتان دارند که این امر باعث استقبال مردم از مایع دستشویی شده است.

بیشتر این رایحه ها از گل های بهاری و میوه ها استفاده شده که علاوه بر خوشبو بودن دارای فرمولاسیون نرم کننده و مرطوب کننده می باشد.

مرکز پخش مایع دستشویی عمده فوم ۴ لیتری

مرکز پخش مایع دستشویی عمده فوم 4 لیتری مرکز پخش مایع دستشویی در کشور بسیار زیاد می باشد زیرا تولید به حد نصاب است و گاها صادرات انجام می شود.

مایع فوم ۴لیتری متناسب برای رستوران ها و بخش های عمومی می باشد که بسیار مقرون به صرفه تر از سایر مایع های کوچک دیگری می باشد. عموما خریداران مراکز عمومی و رستوران ها و بیمارستان ها از مایع های ۴لیتری و سایز های بزرگ خریداری می کنند که هم مقرون به صرفه تر و هم حمل و نقل راحت تری داشته باشند.

این روزها با شیوع بیماری کرونا تقاضای مایع دستشویی بسیار بالا رفته و عموما به صورت عمده خریداری می شود.

برند های مختلفی از مایع ها را می توان در سطح بازار دید. امروزه سبک زندگی مردم به دلیل بیماری کرونا تغییر بسیار زیادی کرده و رفت و آمد ها کم شده است و ما به این دلیل موفق به شروع سایت معتبرِ سفارشات غیرحضوری و توزیع به صورت رایگان شده ایم که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت ما کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند تا در اسرع وقت به دستشان برسد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم میری  
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129309179
آدرس کانال: nilsho1@
پست الکترونیکی: nilshosho@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید کنندگان مایع دستشویی ۴ لیتری فومی

مایع دستشویی جز اقلام بهداشتی و پر مصرف می باشد که در همه جا مورد مصرف قرار می گیرد. این کالا در انواع مختلف و سایز های متنوع تولید می شود که هر کدام قیمت مخصوص

پاسخی بگذارید