نیلشو
خانه / مایع لباسشویی / قیمت مایع لباسشویی عمده گالن ۱۰ لیتری

قیمت مایع لباسشویی عمده گالن ۱۰ لیتری

قیمت مایع لباسشویی عمده گالن ۱۰ لیتری بسیار کمتر از حجم های کمتر این محصول بوده و خرید مستقیم آن به علت قیمت کمتر مورد استقبال خریداران عمده قرار گرفته است. این محصول در رایحه های مختلف به همراه تاریخ تولید و تاریخ انقضا در دسترس خریداران قرار گرفته است. برندهای برتر این محصول عموما در طول سال صادرات زیادی را به کشورهای همسایه ارائه می کنند.

قیمت مایع لباسشویی عمده گالن 10 لیتری

۱۰ تفاوت مایع لباسشویی با پودر چیست؟

10 تفاوت مایع لباسشویی با پودر چیست؟

امروزه بیشتر افراد برای شستشوی انواع لباس ها در ماشین لباسشویی از مایع لباسشویی استفاده می کنند. جایگزین کردن این محصول به جای پودر دارای مزایای و معایبی می باشد.  در این مبحث به ۱۰ تفاوت مایه لباسشویی با پودر خواهیم پرداخت:

  1. به علت مایع بودن این محصول در سریع ترین زمان ممکن در آب حل می شود.
  2. کفی به نسبت بالاتری از پودر داشته و این امر در شستشوی خوب موثر می باشد.
  3. پودرهای لباسشویی به علت جامد بودن در مدت زمان طولانی تری قابل نگهداری می باشد.
  4. مایع لباسشویی در ترکیبات خود دارای نرم کننده لباس بوده و نرمی و لطافت بسیاری را به لباس های مورد شستشو می دهد ولی پودرهای مزبور دارای این خاصیت نمی باشند.
  5. مایع لباسشویی به علت دارا بودن کف بالا، مقرون به صرفه بوده و عموما ر هر بار شستشو نیاز به حجم کمتری از محصول جهت شستشو می باشد.
  6. در استفاده از مایع لباسشویی دمای بالا و پایین اب اهمیت نداشته چون به راحتی حل می شود ولی استفاده از پودر فقط آب گرم را می طلبد.
  7. مایه لباسشویی در حجم های بیشتر از یک کیلوگرم ارائه می گردد ولی پودرها در بسته های ۵۰۰ گرمی می باشند.
  8. برای بسته بندی مایع لباسشویی از قوطی های مختلف پلاستیکی در ابعاد و اشکال گوناگون بهره گرفته می شود ولی بسته بندی پودرهای مزبور عموما کارتونی و کیسه ای می باشد.
  9. رایحه های مختلفی در تولید مایع لباسشویی به کار می رود ولی استفاده از اسانس در تولید پودرهای مزبور کمتر صورت می گیرد.
  10. مایع لباسشویی قابل مصرف به صورت دستی و ماشینی بوده ولی پودرهای مزبور دارای دو نوع مختلف دستی و ماشینی می باشند که هرکدام کاربرد متفاوتی دارند.

تامین کنندگان مایع لباسشویی عمده گالن ۱۰ لیتری

تامین کنندگان مایع لباسشویی عمده گالن 10 لیتری

انواع مایع لباسشویی در برندهای مختلف را می توان به صورت عمده با قیمت تولیدی خریداری نمود. تامین کنندگان مایع لباسشویی عمده گالن ۱۰ لیتری صرفا این محصول را جهت شستشوی انبوه لباس ها در مراکز بیمارستانی و هتل ها و همچنین خشک شویی ها مصرف می نمایند. استفاده از این محصول در حجم بالاتری صرفه اقتصادی بالاتری را برای مصرف کننده رقم زده و از هزینه خرید محصول می کاهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم میری  
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129309179
آدرس کانال: nilsho1@
پست الکترونیکی: nilshosho@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه مایع لباسشویی خوشبو کننده کودک

مایع لباسشویی خوشبو کننده کودک محصولی است که در این متن سعی کرده ایم تقاضا کننده های آن را راهنمایی کرده و درباره ی انواع مایع لباسشویی، شرکت های تولید کننده و

پاسخی بگذارید