نیلشو
خانه / مایع دستشویی عسل / صادرات مایع دستشویی عسل به کشورهای همسایه

صادرات مایع دستشویی عسل به کشورهای همسایه

مایع دستشویی عسل بسیار خوشبو و با کیفیت می باشد. این محصول دارای خواص ضد میکروبی بوده و باعث ضدعفونی کردن دست ها می شود. تمام آلودگی های موجود در پوست را با خود از بین می برد. لطافت و نرمی پوست را به همراه دارد. این مایع دستشویی با ویتامین هایی که در ترکیب خود دارد به پوست تازگی و طراوت می بخشد.

صادرات مایع دستشویی عسل به کشورهای همسایه

عوامل اصلی در تولید مایع دستشویی عسل با کیفیت

عوامل اصلی در تولید مایع دستشویی عسل با کیفیت مایع دستشویی عسل از درجه یک ترین و با کیفیت ترین مواد آنتی باکتریال ساخته شده است در ترکیب این کالا از بهترین خوشبو ترین مواد استفاد گردیده است.

این کالا باعث نرمی پوست شده و از زبری و خشکی پوست جلوگیری می نماید‌. در ترکیب آن از عصاره گیاهانی به کار گرفته شده که لطافت پوست را به دنبال دارند.

بوی خوب این مایع باعث احساس طراوت و تازی در فرد می شود و از گیاهان و گل های طبیعی گرفته شده است در واقع عصاره بسیاری از گل های خوشبو و عطر دار در این کالا استفاده شده است.

این کالا در رنگ های مختلف و برگرفته از بوی خوش گل ها در اندازه های بزرگ و کوچک بهبازاز عرضه می شود. این محصول به دلیل داشتن ویژگی ضد میکروب و ضد قارچ بودن بسیار پر فروش در بازار داخلی و خارجی می باشد.

این کالا دارای تاییدیه های بهداشتی و گواهی سلامت می باشد و کیفیت آن توسط کارشناسان تایید شده است. تولید مایع دستشویی عسل با بهترین نیروهای متخصص و شیمیدان و بهترین تجهیزات در حال انجام می باشد.

صادرکننده مایع دستشویی عسل به کشورهای همسایه

صادرکننده مایع دستشویی عسل به کشورهای همسایه این کالا با توجه به کیفیت عالی و ترکیب بسیار مناسب توسط بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی مورد استقبال قرار گرفته و به عنوان یک کالای صادراتی و اقتصادی دارای جایگاهی خاص می باشد. 

این مایع صادراتی در حجم های چند لیتری به بازار داخلی و خارجی تزریق می شود و در رنگ ها و اسانس های مختلف به فروش می رسد. بسیاری از کشور های اطراف از این کالا در حجم بالا خریداری و در مراکز فروش خود عرضه می کنند.

بسته بندی های بسیار شیک و استاندارد این محصول باعث شده که نمای زیبایی داشته باشد. بسیاری از شرکت های خارجی این کالا را به صورت عمده سفارش و خریداری می کنند. 

این کالا باعث تقویت پوست شده و یک پوشش محافظتی روی پوست ایجا می کند که در اثر مواجه پوست با نور آفتاب از آن محافظت می نماید. باعث لطیفی و نرمی پوست شده و زیبایی را با خود به همراه دارد. 

سفارش از طریق نمایندگی و سایت های فروش به صورت عمده و در حجم بالا امکان پذیر می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این محصول قیمت مناسب آن می باشد که می تواند باعث حمایت از اقتصاد خانوار گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم میری  
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129309179
آدرس کانال: nilsho1@
پست الکترونیکی: nilshosho@gmail.com

پاسخی بگذارید