نیلشو
خانه / مایع دستشویی / قیمت خرید مایع دستشویی زرد

قیمت خرید مایع دستشویی زرد

شرکت های مختلفی در اقصی نقاط کشور در زمینه تولید انواع مختلف مایع های دستشویی فعالیت گسترده ای را انجام می‌دهند و انواع مختلفی از این محصولات از جمله مایع های دستشویی زرد را تولید کرده و در اختیار مشتریان مختلف این محصولات قرار می‌دهند. قیمت خرید مایع دستشویی زرد بسته به پارامترهای مختلفی از جمله کیفیت این محصولات؛ برند تولید کننده مایع دستشویی؛ قیمت مواد اولیه استفاده شده در تولید این محصولات و … متفاوت است و بسته به تغییرات این پارامتر ها و عوامل تغییر می‌کند. از طریق مراکز معتبر عرضه کننده انواع مختلف مواد شوینده و بهداشتی در سراسر کشور می توانید اطلاعاتی دقیق و مناسب در زمینه جدیدترین قیمت مایع دستشویی زرد بدست بیاورید و در جریان چند و چون تغییرات قیمت این محصولات و همچنین عوامل مختلفی که در این تغییرات موثرند قرار بگیرید.  

قیمت خرید مایع دستشویی زرد

مواد اولیه تولید مایع دستشویی

مواد اولیه تولید مایع دستشوییمواد اولیه مختلفی در تولید مایع دستشویی استفاده می شود و شرکت های مختلف فعال در این زمینه در تلاش هستند تا با استفاده از مواد اولیه زیست سازگار تر و همچنین با آسیب کمتر برای بدن انسان جدید ترین انواع مایع دستشویی را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار دهند. 

از جمله مواد اولیه ای که در تولید مایع های دستشویی استفاده می شود می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شوپای صدفی: این ماده با غلظت ۲۸ درصد و به صورت مایعی غلیظ در تولید انواع مختلفی از شوینده ها از جمله مایع دستشویی از کاربرد بالایی برخوردار است.
  • شوپا: این ماده با غلظت ۷۰ درصد در تولید شوینده ها استفاده می شود. شوپا ماده ای خمیری شکل و سفید رنگ است. این ماده به منظور پاک کنندگی کثیفی ها به کار می‌رود.
  • شوپا بتائویین: این ماده با غلظت ۳۰ درصد در تولید مواد شوینده کاربرد دارد و عامل اصلی کف کنندگی در انواع مختلف شوینده ها به شمار می‌آید. همچنین این محصولات عامل اصلی از بین بردن چربی ها هستند. 
  • عصاره گیاهان خوش بو کننده
  • و … 

ارزان ترین قیمت مایع دستشویی زرد در ایران

ارزان ترین قیمت مایع دستشویی زرد در ایران مایع دستشویی زرد توسط مراکز معتبر زیادی عرضه می‌شود و این محصولات را می‌توان با قیمت های متفاوتی خریداری کرد. 

امروزه فروشگاه های اینترنتی مختلفی در زمینه عرضه مایع دستشویی زرد فعالیت گسترده ای انجام می‌دهند. این فروشگاه ها با عرضه مستقیم کالا از تولید کننده به مصرف کننده باعث حذف اشخاص واسطه و کوتاه شدن دست دلالان سبب کاهش قیمت تمام شده محصولات برای خریداران می‌شوند و لذا از طریق این فروشگاه‌ها می‌توان مایع دستشویی زرد را با ارزان ترین قیمت ممکن در بازار سراسر کشور خریداری کرد. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم میری  
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129309179
آدرس کانال: nilsho1@
پست الکترونیکی: nilshosho@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید کنندگان مایع دستشویی ۴ لیتری فومی

مایع دستشویی جز اقلام بهداشتی و پر مصرف می باشد که در همه جا مورد مصرف قرار می گیرد. این کالا در انواع مختلف و سایز های متنوع تولید می شود که هر کدام قیمت مخصوص

پاسخی بگذارید