نیلشو
خانه / مایع دستشویی / فروشندگان عمده مایع دستشویی خوشبو

فروشندگان عمده مایع دستشویی خوشبو

مایع دستشویی خوشبو یکی از نیازهای اساسی و مهم برای سرویس های بهداشتی در منازل، مدارس، اداره جات و همه مکان های عمومی و خصوصی دیگر می باشد. در صورتی که این محصول دارای عطر مطبوع و خوشبو باشد، مشتریان بیشتری را به خود جذب می کند و رضایت مصرف کنندگان را هرچه بیشتر افزایش می دهد. به همین دلیل تولید کنندگان در تولید لین محصول از اسانس های خوشبو کننده استفاده می نمایند.

فروشندگان عمده مایع دستشویی خوشبو

کیفیت مایع دستشویی خوشبو

کیفیت مایع دستشویی خوشبو کیفیت مایع دستشویی خوشبو بستگی به غلظت و خلوص آن دارد. یکی از موارد مهم که بر روی کیفیت محصول تأثیر بسزایی دارد، مواد اولیه است. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید مواد شوینده بسیار مهم است و حتما باید رعایت شود. به طور مثال استفاده از مواد اولیه فاسد باعث می شود مایع اثر خود را از دست بدهد یا خاصیت کف کنندگی خود را از دست بدهد.

یکی دیگر از مواد اولیه مهم آب است که به طور معمول در درصد بالایی در این ماده مورد استفاده قرار می گیرد و باید از آب خوب و مرغوب استفاده نمود.

یکی دیگر از موارد مهم در پروسه تولید این محصول گرما و فشار خاصی است که مواد اولیه در این شرایط با یکدیگر ترکیب می شوند و واکنش نشان می دهند. این مورد توسط مهندسین و متخصصین تنظیم می شود و طی مراحل تولید با دقت بالا رعایت می شود.

از دیگر مواد اولیه به کار رفته در فرمولاسیون این ماده، نمک است. استفاده از نمک ید دار موجب رسوب گذاری و کدر شدن محصول می شود و باید از نمک دوبار تبلور استفاده نمود.

مورد تأثیر گذار دیگر در میزان مرغوبیت محصول دستگاه ها و تجهیزات خط تولید است؛ به طور مثال جنس این موارد باید استیل باشد تا بر روی واکنش پذیری مواد اولیه تأثیر مخرب نداشته باشد.

فروش مایع دستشویی خوشبو در تهران

فروش مایع دستشویی خوشبو در تهران فروش مایع دستشویی خوشبو در تهران در فروشگاه ها و نمایندگی ها انجام می شود. نمایندگی ها در اکثر شهرها حضور دارند و از طرف کارخانه های تولید کننده ساپورت می شوند و محصول مورد نیاز خود را از آن ها تأمین می کنند.

آن ها برای رفاه و راحتی مشتریان سایت های اینترنتی فراهم کرده اند و محصولات را معرفی و اطلاعات لازم مانند قیمت و مشخصات محصول را در اختیار خریداران قرار می دهند و امکان سفارش آنلاین را به مشتری می دهند. 

فروشندگان همواره میزان رضایت مشتریان را جویا می شوند و آن را به تولید کنندگان گزارش می دهند تا بتوانند کیفیت محصول را ارتقا ببخشند. طرز تهیه و فرمولاسیون محصول بر مرغوبیت آن تأثیر دارد. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم میری  
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129309179
آدرس کانال: nilsho1@
پست الکترونیکی: nilshosho@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید کنندگان مایع دستشویی ۴ لیتری فومی

مایع دستشویی جز اقلام بهداشتی و پر مصرف می باشد که در همه جا مورد مصرف قرار می گیرد. این کالا در انواع مختلف و سایز های متنوع تولید می شود که هر کدام قیمت مخصوص

پاسخی بگذارید